In de wereld van ontwikkelaars en constructeurs is begrip voor de klant niet altijd vanzelfsprekend. In eigen streven naar doelen van perfectie raakt de behoefte van de klant soms zoek en blijkt het product onverkoopbaar.

Een presentatie met een marketing onderwerp bleek voor een zeer uiteenlopende groep aantrekkelijk. Overal uit de regio en ook van daarbuiten waren er inschrijvingen.
Treffend bracht de spreekster Dr. Pamela Pauwels onder ogen hoe de ontwikkeling van een product de verkeerde richting kan ingaan. Ook bracht zij voor de 26 deelnemers helder naar voren hoe het dan wel zou moeten.
De beslotenheid van de zaal Prinsenhof in Best maakte dat vragen en opmerkingen vanuit de deelnemers als vanzelf in de presentatie werden meegenomen. De vlotte spreektrant van Pamela zorgde voor een duidelijke lijn in het verhaal terwijl ook alle mitsen en maren rond het grondig inbedden van de klantwens in het ontwikkelproces aan de orde konden komen.

Prima presentatie met alle lof van de deelnemers. Nadere toelichting in de aankondiging van de presentatie leest u hier.