Sport & Business Beleving via Social Med
Omschrijving
ICNIA Media Technology heeft een nieuw fenomeen ontwikkeld 'Fotobroadcasting' genaamd. Fotobroadcasting is het professioneel- en semi-live multi sociaal mediaal kunnen uitzenden van grote hoeveelheden foto's van belangrijke evenementen.
Bij Fotobroadcasting worden, in tegenstelling tot traditionele media, social media als het kernmedium gebruikt. Via een eenvoudig te bedienen website kunnen grote hoeveelheden foto's volledig in de belevingscontext van een evenement digitaal worden gepresenteerd en van daaruit met één klik worden gelanceerd in alle grote social media!
Sponsorbelangen maken meestal een integraal onderdeel uit van de belevenis van het evenement. Via onze Fotobroadcast-technologie wordt dat naadloos voortgezet in de digitale presentatie en distributie van de foto's. Daarnaast maakt Fotobroadcasting het mogelijk om extra inkomsten te genereren voor de betrokken partijen door bijvoorbeeld de foto's commercieel te verkopen in de vorm van o.a. digitale bestanden, fotoboeken of andere commerciële dragers.
U wordt door Arjo Willems bijgepraat over de laatste ontwikkelingen op dit gebied. Tevens neemt hij u mee in de praktische toepassing daarvan tijdens een van
's werelds meest prestigieuze evenementen 'Le Dakar'.
Le Dakar 2013 | The great escape.....
Dakar 2013 was van 5 Januari tot 20 Januari van Lima via Tucumán naar Santiago. 4,5 miljoen toeschouwers, 1200 uur TV uitzendingen, 1 miljard TV kijkers, 4,3 miljoen bezoekers op de website.....Een plaatje (beelden/foto) zegt meer dan 1000 woorden. Leer tijdens deze bijeenkomst alles over wat het nieuwe medium - fotobroadcasting!
Dakar Press Team
Het Dakar Press Team verslaat al 10 edities de wereldberoemde Dakar Rally in foto en film en heeft zich ontwikkeld tot een van de grootste producenten van professioneel fotomateriaal ter wereld. Zij produceren per Dakar meer dan 100.000 kwaliteitsfotos en vele unieke videos.
ICNIA Media Technology
Fotobroadcasting (van ICNIA Media Technology) is succesvol ingezet in de sportwereld:
o Le Dakar 2012 & 2013;
o De professionele wielersport (Zesdaagse van Rotterdam);
o VacanSoleil-DCM Pro Cycling Giro d’Italia
o Hardlopen (Singelloop Breda met ruim 13.000 lopers)
In experience marketing van goede doelen:
o Alpe d'Huzez 2012
o Coraid
Zakelijke marketing:
o Skoebidoe baby
o Intersoc, het reisbureau van de grootste zorgverzekeraar van België
Case op case bewijst deze nieuwe, in Nederland ontwikkelde technologie dat het bereik van foto’s met een factor 100 tot 1000 kan worden vergroot.
Spreker(s)
Spreker is de heer Ing. Arjo Willems, directeur van ICNIA Media Technology
Locatie
Café-zaal Aurora Raadhuisstraat 10
6127 BL Grevenbicht
Organisator
Regio Limburg Zuid
Regio Maastricht
Naam en contactgegevens voor informatie
Ing. Jo Bergers Lid activiteiten commissie Regio Limburg Zuid