Drs. Ing. Jeroen van Eijndhoven, eigenaar van de firma BlueWish heeft 13 maart jl. de avondlezing “Schrijf een marketingplan in 1 dag” verzorgd voor ruim 20 geïnteresseerde deelnemers. In het dagelijks leven helpt Jeroen bedrijven bij het opstellen van een marketingplan waarvoor hij een online tool ontwikkeld heeft.

 

Na een voorstelronde waarin ook de persoonlijke doelen voor het bijwonen van de lezing werden genoemd heeft Jeroen ons meegenomen in de wereld van de marketing. Jeroen heeft laten zien hoe je op gestructureerde en overzichtelijke wijze een marketingplan kan samenstellen. Alle stappen van het marketingplan, van missie tot strategische opties, kwamen aan bod. In ongeveer twee uur tijd werden de hoofdlijnen toegelicht en er was voldoende ruimte voor vragen van de deelnemers. Natuurlijk is twee uur te kort om alle in- & outs van een professioneel marketingplan ter bespreken, maar alle aspecten zijn aan bod gekomen. Daarnaast heeft Jeroen de deelnemers de presentatie en een werkboek ter beschikking gesteld zodat een ieder aan de gang kan gaan met het opstellen van een marketingplan.

 

De deelnemers kunnen ook gebruik maken van het speciale KIVI aanbod voor het gebruiken van de BlueWish tool om een professioneel marketing plan samen te stellen. Voor bedrijven/mensen die serieus aan de gang willen gaan met een (herzien) marketingplan een aanrader.

 

Op de website van BlueWish (www. Bluewish.nl) is meer informatie te vinden. 

 

Het bestuur van de afdeling voor Commercieel Ingenieur dankt de deelnemers voor het bezoeken van de lezing en natuurlijk Jeroen voor het verzorgen van deze interessante avondlezing en het aanreiken van de presentatie en het werkboek wat velen er vast nog eens op zullen naslaan bij het opstellen van een marketingplan.

Omschrijving

!Let op: locatie is gewijzigd naar Technische Universiteit Eindhoven, Auditorium zaal 11. Een link naar de route en plattegrond vindt u onderaan deze pagina.

Marketing Business Games helpt u en uw collega’s, op een gestructureerde en overzichtelijke wijze, marketing vorm en inhoud te geven voor uw bedrijf. Het kan daarbij gaan om zowel strategische, tactische als operationele marketingvraagstukken.
Zo kunnen directie en management op meer strategisch niveau invulling geven aan het organisatie brede marketingbeleid terwijl gebruikmakend van hetzelfde instrumentarium een afdelingshoofd of business unit manager met zijn team aan de slag kan voor het formuleren van een marketingplan voor het succesvol bewerken van een specifieke doelgroep of marktsegment.

19.00 uur Ontvangst
19.30 uur Lezing
21.00 uur Afsluiting

Doelgroep
Directeuren, DGA's binnen MKB.

Minimum aantal deelnemers: 25.

Spreker(s)

Jeroen van Eijndhoven is meer dan 20 jaar actief voor organisaties in de b-2-b markt met de ontwikkeling en toepassing van marketing.
Klanten zijn te vinden in de zakelijke en financiële dienstverlening, bij kennisorganisaties en dienstverlenende bedrijven. Jeroen helpt MKB-bedrijven en ook multinationals en publieke organisaties.

Locatie

Auditorium 11, Technische Universiteit Eindhoven

! Locatie gewijzigd naar TU/e!

Organisator

Regio Zuid

Commercieel Ingenieur

Naam en contactgegevens voor informatie

Hans van den End via onderstaand e-mailadres

hansvdend@zonnet.nl

Route en plattegrond TU/e