Waarom heb ik zoveel klanten?
Omschrijving
INTRODUCTIE
In deze workshop leert u ontdekken wat de USP’s (Unique Selling Points) zijn van uw product of dienst. Misschien weet u ze al, gaat u ze ontdekken of komt u erachter dat u (nog) geen USP’s heeft !!
Want USP’s bepalen waarom en waardoor u zich onderscheidt van uw concurrenten !!
Samen met collega’s kunt u ervaringen uitwisselen en sparren onder begeleiding van twee ervaren deskundigen op dit gebied.
De workshop bestaat uit 2 delen. In het 1e gedeelte wordt ingegaan op uw persoonlijke eigenschappen / kwaliteiten. (door Saskia Blom)
Vervolgens wordt in het 2e gedeelte vanuit deze eigenschappen / kwaliteiten de vertaalslag gemaakt naar het unieke (USP’s) van uw product of dienst. (door Richard de Groot)
In samenwerking met Regio Zuid organiseert KIVI NIRIA afdeling Commercieel Ingenieur deze workshop, waarin verder wordt ingegaan op het begrip USP’s en de toepassing ervan.
Wilt u meer weten over het begrip en de toepassing van USP’s. En daarnaast ervaringen delen op dit gebied ? Dan is dit een workshop die u niet mag missen !
DOELGROEP
Ondernemers, Commercieel Directeuren en Commercieel Managers.
De workshop wordt verzorgd i.s.m. mevrouw ir. Saskia Blom van The Changing Factor en de heer dr.ir. Richard de Groot van Q - Q Reflector B.V.
PROGRAMMA
13.30 uur
Ontvangst (met koffie / thee)
14.00 uur
Deel 1 : Persoonlijke kwaliteiten / eigenschappen.
15.45 uur
Pauze (met koffie / thee)
16.15 uur
Deel 2 : Vertaling persoonlijke kwaliteiten / eigenschappen naar het unieke product / dienst
18.00 uur
Buffet
19.00 uur
Einde
Locatie
Academisch Genootschap, Parklaan 93, Eindhoven
Organisator
Regio Zuid
Commercieel Ingenieur
Naam en contactgegevens voor informatie
Informatie bij ing. Henk Bergsma, telefoon: 06 - 204 92 819 of via onderstaand e-mailadres.