Hoe zet u zelf uw innovatie in de markt
Omschrijving
Technici hebben allerlei mooie ideeën maar vergeten een belangrijk onderdeel namelijk welk type business model past daarbij (- en hoe bereik ik investors). Zo heb je diverse business modellen (ESCO model, IKEA model, etc.). De grote multinationals wagen zich er ook aan om hun oude business model overboord te gooien om geld te verdienen bijv. Apple met haar iPod (productie door Chinees bedrijf) en haar iTunes store.
The Bridge business innovators (onderdeel van Twynstra Gudde) zal een inspirerende lezing en interactieve workshop over dit actuele thema verzorgen.
Doelgroep voor deze avond zijn leden met een technische of bedrijfskunde achtergrond die met minimaal 5 jaar werkervaring actief zijn in bedrijven en daar geconfronteerd worden met de uitdaging om nieuwe technologie succesvol te vermarkten. Om maximaal rendement uit deze bijeenkomst te kunnen halen, vragen wij alle deelnemers om een eigen en actuele casus op dit gebied mee te nemen. The Bridge zal in een interactieve workshop deze casussen als startpunt voor een creatieve ontdekkingsreis gebruiken.
Na een half jaar zullen we een terugkom-middag organiseren om de resultaten met elkaar te bespreken.
Er geldt een minimum van 20 en maximum van 30 deelnemers voor deze activiteit.
Locatie
4835 NM te Breda
Organisator
Bedrijfskunde
Regio Zuid
Naam en contactgegevens voor informatie
ir. L.J.M. van der Zon, t: 06-50641845