Klantgerichtheid levert geld op! Deel 2
Omschrijving
Afdeling voor Commercieel Ingenieur nodigt u uit voor een cyclus met 4 inspiratieavonden, topsprekers en praktijkcases:
Masterclass: ‘Ontwikkelen op klantgerichtheid voor technische bedrijven levert geld op!’
Uit recent onderzoek blijkt dat klantgerichtheid topprioriteit is voor veel technische ondernemingen. Niet vreemd. Het verbeteren van de klantgerichtheid levert namelijk geld op. Veel geld! Tenminste wanneer je dit goed aanpakt. In deze masterclass leert u van toonaangevende bedrijven die dit met succes aanpakken. U krijgt inspiratie over hoe u uw organisatie kunt meenemen en enthousiasmeren. Alle aspecten van ontwikkelen op klantgerichtheid komen aan de orde, waarmee u direct zelf aan de slag kunt.
De masterclass is opgezet door Bart van Emden, b-to-b marketing specialist voor "eigenwijze" professionals en management. Iedere sessie wordt door Bart ingeleid. Bij elke lezing is een andere gastspreker uitgenodigd om zijn inzichten, ervaringen en resultaten over klantgerichtheid met ons te delen.
Voor wie?
- Directeuren
- Hoger- en middel management
- Accountmanagers
- Marketing managers
- Commercieel medewerkers
- Iedereen die interesse heeft in 2.0 marketing binnen een technische omgeving
Klantgerichtheid levert geld op! Deel 2
Organisatie van sales is als dirigeren van een orkest. Hoe doet iedereen de goede dingen goed? Hoe organiseer je in korte tijd stormachtige omzet ontwikkeling in een nieuwe markt?
Case: Dura Vermeer. Gastspreker Age Vermeer, directeur Dura Vermeer
Voor elke sessie van de masterclass geldt het volgende programma:
17.00 - 18.00 Ontvangst met brood buffet / netwerken
18.00 - 21.00 Masterclass
21.00 - 22.00 Borrel / mogelijkheid tot netwerken
De andere sessies zijn op:
20 september 2012: Klantgerichtheid levert geld op! Deel 1
24 januari 2013: De vooroordelen te lijf!
Klik op onderstaande link voor meer informatie.
Een impressie van de eerste sessie treft u aan via onderstaande link.
Spreker(s)
Age Vermeer is sinds 1980 werkzaam bij Dura Vermeer, een van de grootste landelijk opererende bouwbedrijven van ons land. Binnen de divisie Infra is hij verantwoordelijk voor Marketing-, innovatie , communicatie en duurzaamheidsbeleid. Onder leiding van Age zijn er een scala van marktgerichte activiteiten gestart, waaruit blijkt dat – ondanks de crisis – groeien in de bouw mogelijk is. Een boeiende ontdekkingsreis van een bouwbedrijf op weg naar een klantgerichte cultuur.
LinkedIn profiel: http://www.linkedin.com/in/agevermeer
Inleider Bart van Emden startte 4 jaar geleden Van Emden Marketing Consultancy BV. Een succesvol marketingbureau dat zich exclusief richt op (technische) professionals. Daarvoor was hij 10 jaar werkzaam als Marketing Manager bij Royal Haskoning. Van Emden studeerde Massacommunicatie en Marketing aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Hij ontwikkelde een methode waardoor bedrijven op een gestructureerde wijze hun eigen klanten kunnen inzetten als verlengstuk van hun sales. Van Emden heeft hierover meerdere artikelen gepubliceerd en is veel gevraagd spreker over dit onderwerp.
LinkedIn profiel: http://www.linkedin.com/in/bartvanemden
Locatie
KIVI NIRIA-gebouw, Prinsessegracht 23,
2514 AP Den Haag
Organisator
Commercieel Ingenieur
Naam en contactgegevens voor informatie
Nadere informatie bij Marc Lambriks, via onderstaand e-mailadres
Masterclass 2: Klantgerichtheid levert geld op! 1
Masterclass 4: De vooroordelen te lijf!