Omschrijving

LET OP: DEZE MASTERCLASS WORDT VERPLAATST NAAR MEI 2014!

Wegens groot succes in 2012, biedt KIVI NIRIA een nieuwe cyclus aan over succesvol ontwikkelen op klantgerichtheid. Ontwikkelen op klantgerichtheid is topprioriteit voor veel technische ondernemingen. Niet vreemd! Het verbeteren van de klantgerichtheid levert immers geld op. Veel geld! Tenminste, wanneer je dit goed aanpakt. In deze nieuwe serie masterclasses leert u van toonaangevende bedrijven – van binnen en buiten de sector – wat de geheimen zijn van hun succes. U krijgt inspiratie over hoe u uw organisatie kunt enthousiasmeren en transformeren. Alle aspecten van ontwikkelen op klantgerichtheid komen aan de orde. Elke avond zal u naar huis gaan met concrete ideeën waarmee u direct zelf aan de slag kunt.

De masterclass is samengesteld door drs. Bart van Emden, b-to-b marketing specialist voor "eigenwijze" professionals en management. Iedere sessie wordt door Bart ingeleid. Bij elke lezing is een andere gastspreker uitgenodigd om zijn inzichten, ervaringen en resultaten over klantgerichtheid met ons te delen.

Dit tweede deel van de masterclass heeft als titel: 'Geld verdienen in de woningbouw kan wel degelijk!' Hoe kan het toch dat er bedrijven zijn in de bouw die geen last hebben van de crisis? Wat doen zij toch wat anderen niet doen?

Voor elke sessie van de masterclass geldt het volgende programma:
17.00 – 18.00 Ontvangst met brood buffet / netwerken
18.00 – 21.00 Masterclass
21.00 – 22.00 Borrel / mogelijkheid tot netwerken

Spreker(s)

Gastspreker Rene Kesselaar, directeur van Aannemingsbedrijf Kesselaar en Zn.

Locatie

KIVI NIRIA Gebouw

Prinsessegracht 23 in Den Haag

Organisator

Commercieel Ingenieur

Naam en contactgegevens voor informatie

Marc Lambriks Marc Jonkman

comm-ing@kiviniria.nl

Lees hier meer over de masterclass