Omschrijving

De Afdeling voor Commercieel Ingenieur van het Koninklijk Instituut Van Ingenieurs nodigt u uit voor de interactieve kennissessie “SEO/SEA: hoe zet u het in voor een beter vindbare website?”

De kennissessie
U weet het maar al te goed: het binnenhalen van nieuwe klanten is en blijft een uitdaging. Een steeds belangrijker middel hiervoor is uw website. Alleen: hoe goed uw site er ook uitziet, als niemand hem bezoekt mist u veel kansen. Misschien wel de belangrijkste voorwaarde voor meer sitebezoek is een optimale vindbaarheid in de Google-zoekmachine. Wist u bijvoorbeeld dat maar liefst 98 procent van de Nederlanders als eerste naar Google gaat als ze zich oriënteren op het aanschaffen van een product of dienst? Met andere woorden: uw doelgroep zoekt, ook naar u.

Op donderdag 28 mei 2015 geeft zoekmachine-expert Michel van Kats van Contentbureau.nl u vanaf 18.30 uur een kijkje in de wondere wereld van online vindbaarheid. Hoe zorgt u ervoor dat uw website gevonden wordt door de bedrijven die u wilt? Wat is de rol van de tekst op uw website en hoe komt u tot de optimale SEO-strategie (Search Engine Optimization)? En wanneer en hoe zet u SEA (Search Engine Advertising) in? Het is een interactieve sessie; u heeft dus volop ruimte om vragen te stellen. U ‘vindt’ deze kennissessie op het kantoor van Contentbureau.nl aan de Veilingweg 5 in Bunnik. Uiteraard sluiten we graag af met een borrel, waar u nog specifieke vragen kunt stellen over uw website. Heeft u vooraf al vragen? Mail deze dan naar props@lvtgroup.com

18.30 - 19.00 uur Inloop (met koffie, thee en broodjes)
19.00 - 21.00 uur SEO/SEA: hoe zet u het in voor een beter vindbare website?
21.00 - 22.00 uur Borrel

Spreker(s)

Michel van Kats is online expert, copywriter en contentcreator bij Contentbureau.nl. Dit bureau is onderdeel van de LVT Group, een groep van zes pr- en communicatiebureaus in de Benelux. Hij houdt zich hier bezig met het schrijven van boeiende, creatieve en vooral vindbare teksten. Voor websites, voor social media en voor alle andere uitingen die behoefte hebben aan een scherpe pen. Met een bachelor in commerciële economie, een master in marketing en enkele jaren ervaring in online marketing en copywriting is zijn achtergrond divers te noemen. Dit heeft ervoor gezorgd dat hij communicatie vanuit meerdere perspectieven kan bekijken.

Locatie

LVTPR

Veilingweg 5, 3981 PB Bunnik

Organisator

Commercieel Ingenieur

Naam en contactgegevens voor informatie

ing. Hans van den End via onderstaand e-mailadres

hansvdend@zonnet.nl

Lezing SEO/SEA (voor ZZP'ers)