Doelstelling & aanpak
Ook in 2023 zullen we in een aantal online sessies aandacht geven aan aspecten op het gebied van technisch beheer en onderhoud (TBO) in gebouwen.
Het centrale thema van dit jaar is “Samenwerking”.
Niet verrassend, maar o zo belangrijk. Het thema keert steeds weer terug wanneer we de ontwikkelingen volgen in personeelsschaarste, datagedreven toepassingen en nieuwe contractvormen.
Het doel van de sessies is met deelnemers ervaringen en inzichten te delen, die ze in hun dagelijkse praktijk kunnen verwerken. De doelgroep bestaat uit mensen die zich herkennen in de rollen van Assetowner, Assetmanager, technisch dienstverlener, adviseur, inspecteur, contractmanager of gebruiker.
De sessies zijn kleinschalig van aard, waarbij gestreefd wordt naar veel interactie en kennisdeling.
Het jaarprogramma staat vast, waarbij we een aantal sessies al hebben voorbereid. In de loop van het jaar zal het jaarprogramma nader worden bijgewerkt. Dus kijk regelmatig op deze pagina voor het actuele programma!
Activiteiten
1 februari Introductie webinar omtrent Samenwerking |
8 maart I.v.m ziekte sprekers verschoven naar 7 juni 2023 |
5 april 2023 Smart Campus samenwerking bij de Erasmus Universiteit Rotterdam en TU Delft |
3 mei 2023 Ketensamenwerking, pompen of verzuipen? |
7 juni 2023 Samenwerken met marktpartijen |
6 september 2023 Samenwerken met handhavers en arbeidsmarkt |
4 oktober 2023 Samenwerken in relationele contracten |
1 november 2023 Samenwerken met politiek en maatschappij |
6 december 2023 IT Samenwerking in praktijk casus |
Opnames
De sessies via Teams worden opgenomen in het tijdsblok van 16.30 tot 18.00 uur en beschikbaar gesteld via de KIVI Website.
Aanmelden en contact
Aanmelding per sessie kan via de links op deze pagina.
Wil je op de hoogte blijven van ontwikkelingen? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief.
Heb je voorstellen of ideeën die je wilt presenteren, dan kun je contact opnemen met de Vakafdeling Asset Management & Maintenance.
Agenda
- 16.00 Inloop
- 16.30 Start en inleiding
- 16.45 Thema presentatie
- 17.45 Samenvatting en vervolgactiviteiten
- 18.00 Einde en eventueel digitaal napraten tot 18.30 uur.