Omschrijving

Service en onderhoud vormen een belangrijk potentieel voor groei en kostenbeheersing, maar waar moet je beginnen om dit potentieel te realiseren en wat zijn de belangrijkste succesfactoren?

Hoe in te spelen op steeds snellere verandering en hoe dragen service en onderhoud bij aan strategische wendbaarheid, concurrentievermogen en winstgevendheid?

Wat zijn de mogelijkheden en welke strategie, optimalisatie of IT is de beste voor uw service- en/of onderhoudsproces?

Leer hoe ‘Best-in-Class’ bedrijven inspelen op nieuwe omstandigheden, behoeften en verwachtingen

Hoogwaardig event met:
- Best Practices uit diverse sectoren
- Toegespitste technology pitches
- Interactieve workshops in een sfeer van open kennisuitwisseling
- Expo rond state-of-the-art applicaties, devices en services
- Interactie met vakgenoten en specialisten rond strategie - optimalisatie - IT
- Voor strategische en technische beslissers
- Gratis deelname, naslagwerk, koffie / lunch en parkeren
- Openingstijden van 9.00 - 17.00 uur

Locatie

Amrâth Hotel Brabant, Breda

Organisator

Maintenance

Naam en contactgegevens voor informatie

Corina van Unen

corina@vanunen.biz

(Gratis) Aanmelden congres

Aanmelden via

Aanmelden via de website van SMC-Congres

corina@vanunen.biz