Klantgerichtheid levert geld op! - dl 2
Na een zeer succesvolle reeks masterclasses in het vorige jaar, heeft CI in samenwerking met Bart van Emden een nieuwe reeks van de masterclass 'Klantgerichtheid levert geld op!' opgezet. Deze tweede sessie had de titel 'Laat je inspireren door de beste: Carglass!'
Eén van de veelgehoorde opmerkingen in de laatste serie masterclasses was 'dat werkt bij ons toch nooit'. Vandaar dat we bij deze masterclass eens een kijkje nemen in andere sectoren om te zien of we hiervan kunnen leren. Carglass blijkt klanttevredenheid niet genoeg te vinden, en praat liever van klant-enthousiasme! In een zeer inspirerend dialoog bracht Robert Sterke de deelnemers mee in de wereld van NPS (net promotor score) bij Carglass.
Wederom een zeer geslaagde sessie, waarin veel interactie met de deelnemers was.
Meer informatie over de masterclass kunt u vinden op deze site.
Omschrijving
Wegens groot succes in 2012, biedt KIVI een nieuwe cyclus aan over succesvol ontwikkelen op klantgerichtheid. Ontwikkelen op klantgerichtheid is topprioriteit voor veel technische ondernemingen. Niet vreemd! Het verbeteren van de klantgerichtheid levert immers geld op. Veel geld! Tenminste, wanneer je dit goed aanpakt. In deze nieuwe serie masterclasses leert u van toonaangevende bedrijven – van binnen en buiten de sector – wat de geheimen zijn van hun succes. U krijgt inspiratie over hoe u uw organisatie kunt enthousiasmeren en transformeren. Alle aspecten van ontwikkelen op klantgerichtheid komen aan de orde. Elke avond zal u naar huis gaan met concrete ideeën waarmee u direct zelf aan de slag kunt.
De masterclass is samengesteld door drs. Bart van Emden, b-to-b marketing specialist voor "eigenwijze" professionals en management. Iedere sessie wordt door Bart ingeleid. Bij elke lezing is een andere gastspreker uitgenodigd om zijn inzichten, ervaringen en resultaten over klantgerichtheid met ons te delen.
Dit tweede deel van de masterclass heeft als titel: 'Laat je inspireren door de beste: Carglass' Iedereen krijgt wat hij verdient. Carglass wordt vaak gezien als een voorbeeld bedrijf wanneer het gaat om klantgerichtheid. Wat kan de technische sector leren van Carglass?
Voor elke sessie van de masterclass geldt het volgende programma:
17.00 – 18.00 Ontvangst met brood buffet / netwerken
18.00 – 21.00 Masterclass
21.00 – 22.00 Borrel / mogelijkheid tot netwerken
Spreker(s)
Gastspreker Robert Sterke, Directeur Marketing & Sales Carglass BV
Locatie
Prinsessegracht 23 in Den Haag
Organisator
Commercieel Ingenieur
Naam en contactgegevens voor informatie
Marc Lambriks Marc Jonkman