RET Remise Beverwaard
Omschrijving
Perfect georganiseerd en uitgevoerd openbaar vervoer met de hoogste kwaliteit voor de reiziger. Dat is waar de RET naar streeft in haar businessplan. Eén van de speerpunten uit het businessplan is kwalitatief hoogwaardig onderhoud van onze infrastructuur en van ons materieel. Tegen zo laag mogelijke kosten en volgens de afspraken die we hebben met onze opdrachtgever: de stadsregio Rotterdam.
Met een strategisch businessplan stelt de RET zich als doel om de reiziger een ‘perfecte reis’ te bieden. We willen van goed naar groots. Dat doen we binnen vier pijlers:
• Optimale reizigersbeleving
• Hoge operationele kwaliteit
• De mobiliteitsmakelaar van de regio Rotterdam
• Gezonde organisatie
Voor techniek vormt de tweede pijler ‘hoge operationele kwaliteit’, hèt uitgangspunt om bij te dragen aan de perfecte reis voor onze klanten. Op het vlak van beheer en onderhoud van onze assets heeft de RET bewust gekozen voor ‘Asset Management’ als onderhoudsfilosofie.
De directie Techniek is daarvoor verantwoordelijk. De directeur Techniek geeft leiding aan zes afdelingen: Vlootmanagement, Vloot Services, Infra Management, Infra Services, Ingenieursbureau en Logistiek.
14.00 uur Ontvangst
14.30 uur Rondleiding remise en werkplaats
15.30 uur Presentatie en discussie
17.00 uur Afsluiting met hapje en drankje
Verzoek om de eigen veiligheidschoenen mee te nemen, er is slechts een beperkt aantal aanwezig.
Spreker(s)
P.J.A. Lorist, directeur Techniek RET
Locatie
Edo Bergsmaweg 25, 3077 PX Rotterdam
Organisator
Maintenance
Naam en contactgegevens voor informatie
Arie Quik, telefoon 06-53127429