Omschrijving

In deze economische moeilijke tijden is er meer nodig dan bestaande diensten en producten met bijbehorende klantrelaties te optimaliseren.

Omzetten en winstmarges staan meer en meer onder druk en zijn onvoldoende om op middellange termijn te kunnen overleven. De noodzaak om nieuwe - meer winstgevende - markten aan te boren neemt met de dag toe.

Maar hoe ga je daarbij te werk? Je hebt een prima dienst of product, maar je weet niet hoe je te werk gaat om met deze diensten of producten ook nieuwe markten aan te boren. Wellicht heb je ook ideeën voor nieuwe diensten en producten, maar hoe achterhaal je bij welke doelgroep deze het beste aansluiten en hoe bereik je deze vervolgens?

Disruptieve innovaties zijn innovaties gebaseerd op bestaande technologieën maar gericht op nieuwe markten. In deze workshop worden alle tools aangereikt die je nodig hebt om disruptieve innovaties mogelijk te maken. Je wordt bijgestaan door twee ervaren innovatie experts die hun sporen hebben verdiend in het bedrijfsleven.

Je krijgt de theoretische bouwblokken van disruptieve innovaties aangereikt en leert deze toe te passen op een concreet project van jouw bedrijf, zodat je de geleerde theorie direct in de praktijk kan toepassen. In deze workshop komen naast innovatietools zoals Blue Ocean Strategie, Business Modeling en Voice of the Customer Analysis, ook de laatste trends aan bod, zoals ‘Social Media’ en ‘Sustainability’.

Spreker(s)

Ir. Martin Jansen MBA
Ir. Anton Bakker MBA

Locatie

KIVI NIRIA

Prinsessegracht 23 • 2514 AP Den Haag

Organisator

Bedrijfskunde

Regio Noord-Holland

Regio Den Haag

Regio Zuid-Holland Zuid

Regio Utrecht

Naam en contactgegevens voor informatie

Anton Bakker

a.bakker@beyondambition.nl