‘Wil je iets aan de muur hangen of wil je een boormachine?’

Wat doe je als je product zoveel kan, dat je door de bomen het bos niet meer ziet? Vaak denken we te weten wat onze klanten willen. We kennen de markt, toch?

Waarom koop je eigenlijk een boormachine? Omdat je een gat in de muur wilt? Of omdat je iets aan de muur wilt hangen? Zou je hier misschien ook een ander product voor kunnen gebruiken? Gebruikers kopen producten of diensten om iets gedaan te krijgen.

Van nature zijn we geneigd te denken in oplossingen en daarmee verbeteren we al gauw een bestaande oplossing. Noor Reigersman vertelt je graag hoe je als ontwerper achterliggende ‘jobs to be done’ boven tafel krijgt en hoe je deze met je team vertaalt naar een product dat mensen écht verder helpt.

Mogelijkheid om gezamenlijk te dineren op eigen kosten (1 gang diner voor 20 euro incl. twee drankjes), geef dit minimaal drie dagen van te voren op bij uw aanmelding.

LET OP: Wanneer u ook deelneemt aan het diner, neem dan alstublieft € 20,- contant mee. Er kan niet gepind worden!

Heeft u zich aangemeld en bent u plotseling toch verhinderd? Meld u zich dan a.u.b. af via de link in uw bevestigingsmail of door te mailen naar io@kivi.nl.