Relatiemanagement
Omschrijving
Relatiemanagement wordt steeds belangrijker in de huidige economie. Klanten liggen niet altijd meer voor het oprapen en daarom is het belangrijk om klanten aan je te binden. Verschillende technieken kunnen je helpen om dit voor elkaar te krijgen. In deze training wordt ingegaan op het achterhalen van behoeften van klanten, gesprekstechnieken, het geven van de juiste aandacht en meer van dit soort zaken om ervoor te zorgen dat een klant voor jouw bedrijf blijft kiezen.
Daarnaast kijken we ook naar hoe je een netwerk vormt en hoe je dit uit kunt breiden. Uitgebreide netwerken kunnen je veel opleveren. Het kort maar krachtig kunnen verkopen van jezelf en van je bedrijf speelt hierin een belangrijke rol.
Door goed relatiemanagement en het uitbreiden van je netwerken zorg je ervoor dat je bedrijf stabiel en succesvol is.
TRAININGSDATA
17 september 2012, 19.00-22.00 uur en het vervolg op
24 september 2012, 19.00-22.00 uur
Locatie
Prinsessegracht 23, 2514 AP Den Haag
Organisator
Young KIVI Engineers
Naam en contactgegevens voor informatie
Nadere informatie bij het Congresbureau KIVI NIRIA, 070–3919890 of via onderstaand e-mailadres.