De Commerciële Revolutie
Omschrijving
Introductie
Je hebt vast al gemerkt dat de huidige technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft, waardoor het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren. Er is een nieuw commercieel paradigma nodig om te overleven: je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven!
Kortom, de Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit tijdens deze lezing.
Als je je afvraagt wat de impact van dit alles op jouw organisatie is en hoe je die concreet moet inrichten om toekomstbestendig te zijn, dan is dit boek voor jou.
De 5 fundamenten onder de Commerciële Revolutie zijn:
1. Klant Succes Portfolio - Met de inrichting van de KSP weet je concreet welke klantdromen je faciliteert, hoe je nieuwe businessmodel er uitziet en is je WHY duidelijk
2. Social Selling nieuwe klanten - data gebruiken om je potentiele klanten beter te leren kennen en echt verrassen op hun latente behoeften
3. Salesart-Experience - klantdroom denken - samen met de klant en zijn team bouwen aan de realisatie van hun organisatie en persoonlijke dromen
4. Social Selling- huidige klanten - data gebruiken om je huidige klanten verder uit te dagen en ze blijvend te verrassen op hun latente behoeften
5. Fan4Fan Excellence - je klant is de nieuwe verkoper die jaarlijks twee nieuwe klanten meeneemt
Doelgroep
Deze workshop is voor iedereen die actief met sales betrokken. Wil je je maximaal voorbereiden en het meeste uit de sessie halen? Lees dan het boek De Commerciële Revolutie
Spreker(s)
Wessel Berkman is oprichter van verbeterbureau The Brown Paper Company, The Social Selling Company en recentelijk De Commerciële Revolutie. Hij daagt zijn klanten graag uit om in beweging te komen en laat zich afrekenen op behaalde resultaten. Berkman is een veelgevraagd spreker en neemt deel in verschillende ventures. Eerder schreef hij het ‘scheurboek’ ‘365 vragen’ (waarin hij je elke dag een uitdagende vraag stelt) en de boeken ‘De Brown Paper-methode’, ‘Sales!’ en ‘Management zoals het bedoeld is’.
Locatie
Den Haag
Organisator
Commercieel Ingenieur
Naam en contactgegevens voor informatie
Marc Lambriks