Omschrijving

Afdeling voor Commercieel Ingenieur nodigt u uit voor een cyclus met 4 inspiratieavonden, topsprekers en praktijkcases:
Masterclass: ‘Ontwikkelen op klantgerichtheid voor technische bedrijven levert geld op!’

Uit recent onderzoek blijkt dat klantgerichtheid topprioriteit is voor veel technische ondernemingen. Niet vreemd. Het verbeteren van de klantgerichtheid levert namelijk geld op. Veel geld! Tenminste wanneer je dit goed aanpakt. In deze masterclass leert u van toonaangevende bedrijven die dit met succes aanpakken. U krijgt inspiratie over hoe u uw organisatie kunt meenemen en enthousiasmeren. Alle aspecten van ontwikkelen op klantgerichtheid komen aan de orde, waarmee u direct zelf aan de slag kunt.

De masterclass is opgezet door Bart van Emden, b-to-b marketing specialist voor "eigenwijze" professionals en management. Iedere sessie wordt door Bart ingeleid. Bij elke lezing is een andere gastspreker uitgenodigd om zijn inzichten, ervaringen en resultaten over klantgerichtheid met ons te delen.

Voor wie?
- Directeuren
- Hoger- en middel management
- Accountmanagers
- Marketing managers
- Commercieel medewerkers
- Iedereen die interesse heeft in 2.0 marketing binnen een technische omgeving

De vooroordelen te lijf!
Veranderen van een organisatie is altijd lastig. Vooroordelen als: “Doen we al, werkt niet bij ons, levert niks op…” vormen een blokkade. Hoe los je dit op?
Gastspreker Auke Piek, CEO Verwater

Voor elke sessie van de masterclass geldt het volgende programma:
17.00 - 18.00 Ontvangst met brood buffet / netwerken
18.00 - 21.00 Masterclass
21.00 - 22.00 Borrel / mogelijkheid tot netwerken

De andere sessies zijn op:
20 september 2012: Klantgerichtheid levert geld op! Deel 1
22 november 2012: Klantgerichtheid levert geld op! Deel 2
Klik op onderstaande links voor meer informatie.

Een impressie van de eerste sessie treft u aan via onderstaande link.

Spreker(s)

Auke Piek is momenteel CEO bij Verwater. Verwater is gespecialiseerd in het ontwerpen en onderhouden van olie terminals. Daarvoor was hij Business Line Director Buildings, Director Division Industrial Concepts en Director Business Group Industrial Installations bij Royal Haskoning. Auke is een zeer inspirerend en succesvol leider. Met een open persoonlijkheid laat hij aan anderen zien hoe je je als professional kunt onderscheiden. Hij is altijd op zoek naar veranderingen, voor ideeën van medewerkers, voor ideeën van klanten.
LinkedIn profiel: http://www.linkedin.com/pub/auke-piek/4/ab6/146

Inleider Bart van Emden startte 4 jaar geleden Van Emden Marketing Consultancy BV. Een succesvol marketingbureau dat zich exclusief richt op (technische) professionals. Daarvoor was hij 10 jaar werkzaam als Marketing Manager bij Royal Haskoning. Van Emden studeerde Massacommunicatie en Marketing aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Hij ontwikkelde een methode waardoor bedrijven op een gestructureerde wijze hun eigen klanten kunnen inzetten als verlengstuk van hun sales. Van Emden heeft hierover meerdere artikelen gepubliceerd en is veel gevraagd spreker over dit onderwerp.

Locatie

KIVI NIRIA-gebouw, Prinsessegracht 23,

2514 AP Den Haag

Organisator

Commercieel Ingenieur

Naam en contactgegevens voor informatie

Nadere informatie bij Marc Lambriks, via onderstaand e-mailadres

marc@lambriks.nl

Masterclass 2: Klantgerichtheid levert geld op! 1

Masterclass 3: Klantgerichtheid levert geld op! 2

Impressie Masterclass 1: Wat is klantgerichtheid?